Világvége a régi. Újságíró a múlté. Más idők jönnek.

2013. március 20., szerda

       Számbavettük ma a férfival a kertet - szinte az egészből legelő lesz idén az állatoknak: egy nagyon pici zöldséges részt hagyunk meg az almás tövében. A legszükségesebbeket, vagy mondhatnám úgy is: a legkevésbé idő- és energiaigényeseket.... Hiába, ez a nyár másról fog szólni...

Nekiláttam  kigazolni az egyik kis virágoskertemet: a szépen - lassan tökéletes kifejezés rá. Valahogy úgy haladtam vele, mint anno dédi a kiskertjével: itt is leültem a kiskapával a kezemben, meg ott is a járdaszegélyre. Kinyújtottam a lábam, meg behúztam, jobbra dőltem,  meg balra nyújtózkodtam, hátha úgy könnyebb.... Mindenesetre a meleg napocska jól esett, akkor is, ha az a néhány négyzetméter számottevőnek igencsak nem nevezhető....


3 megjegyzés:

  1. háát ha nincs jobb dolgod??:)) bár azt "kell" csinálni,amihez kedved van, pihenni töltődni, játszani,. április május június.... és egy darabig "mások" csinálnak külön programot, de ez hát ugye az amire vágyunk:))

    VálaszTörlés
  2. Jó ez így most... Én is így szoktam, pedig mi nem várunk babát. Persze, nálunk tényleg pár négyzetméterről van szó, nincs is hová sietni...

    VálaszTörlés
  3. az a baj, hogy belátnak az utcáról, és nézhetik azt a gazos virágoskertet (mondjuk zöld-zöld...) - de engem zavar, ráadásul a férfi meg nagyban füvesít, csak ne a gazra szórjuk rá... hagytam belőle még mára is, erre itt az eső - és március végéig nem is nagyon mondanak jobbat... szerencsére van ám segítségem (bár leginkább csak a gyermekláncfű virágait gyűjti be...)

    VálaszTörlés